پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
یكشنبه ٩ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۱۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۱۰۹۲۰ مورد

چهارشنبه ١٢ بهمن ١٤٠١ ساعت ٩:٢٨ ق.ظ   ( بازدید : 238 نفر )

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه طی یک پیام مشترک، فرا رسیدن دهه مبارک فجر و ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.

به گزارش وب‌دا، در متن این پیام که از سوی دکتر سیدجواد پورنقی رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و حجت‌الاسلام عقیل فرزانه مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه، آمده است:

 

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه سال 1357 نقطه عطفی در تاریخ جهان بود و برای نخستین‌بار شعار نه شرغی نه غربی از سوی امام راحل عنوان شد.

 

این انقلاب که مظهر قدرت مردم، پیروری از ولایت و قدرت معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی بود، نشان داد استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و شوروی سابق نیز در برابر خواست ملت شهیدپرور ایران چاره‌ای جز تسلیم ندارند.

 

 ایام‌الله دهه فجر یادآور ایثار، ایستادگی و مبارزه ملتی است که با عزمی پولادین و تحت رهبری حضرت امام(ره) سرنوشت مملکت خود را بدست گرفتند و با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» خط مشی آینده خود را ترسیم کردند.

 

اما اکنون و در 44 سالگی عمر پر خیر و برکت انقلاب اسلامی، نه تنها نقشه دشمنان مبنی بر از پای درآوردن جمهوری اسلامی بی‌نتیجه مانده است، بلکه نهال نوپای انقلاب به درختی تنومند تبدیل شده که طوفان‌های سهمگین نیز توان نابودی آن را ندارد.

 

انقلاب اسلامی ایران طی این مدت از پای نایستاده و روز به روز به پیشرفت خود در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی ادامه داده است و با تأسی از بیانات رهبر حکیم کشور، تا رسیدن به قله‌ها فاصله چندانی ندارد.

 

در پایان فرا رسیدن دهه مبارک فجر را به ملت در صحنه ایران اسلامی تبریک گفته و ضمن آرزوی توفیق بیش از پیش نظام، از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت به‌عمل می‌آوریم.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.